Staat er een flipover in de zaal?
In elke zaal staat standaard 1 flipover. Heb je er meer nodig, dan betaal je €21,- per dagdeel.
Betaal ik extra voor het gebruik van de beamer?
Nee, het gebruik van de beamer en het scherm zitten bij de zaalhuur inbegrepen.
Kunnen wij bij jullie streamen?
Je kunt zeker bij ons streamen, we werken namelijk samen met een officiële audiopartner. Zo zien we steeds vaker dat een gedeelte van de genodigden in de zaal aanwezig is en een gedeelte de bijeenkomst volgt via de live stream. Wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Klik op de button: neem contact op, hier op de website of vul het contactformulier in.
Welke internet verbinding heb ik nodig?
Dat is afhankelijk waarvoor je het gaat gebruiken. Hoe stabiel moet de verbinding zijn? Vaak heb je keuze tussen een wifi verbinding of een vaste aansluiting. Voor het stabiel laten draaien van een presentatie op PC of LED scherm in de sub zalen heeft wifi de voorkeur. Een mogelijkheid is ook om een presentatie vanaf een USB stick op een LED scherm te laten draaien. Vele schermen beschikken over een dergelijke aansluiting.
Kan de zaal in klasopstelling of examenopstelling gezet worden?
Dit is zeker mogelijk. Per zaal kunnen we kijken welk aantal er afhankelijk van je wensen in welke opstelling past.
Is er iemand aanwezig die ons kan helpen met opstarten en installeren?
Zowel bij congrescentrum B&I als bij ons conferentiehotel Bij Fritz is er altijd iemand aanwezig om jullie te ontvangen en te helpen met opstarten.
Moet er betaald worden voor het parkeren?
Nee hoor, we hebben ruim 600 gratis parkeerplaatsen, verspreid over het park gelegen. Het dichtstbijzijnde parkeerterrein voor ons congrescentrum B&I is P3.
Is er mogelijkheid tot het opladen van mijn elektrische auto?
Dat is mogelijk. We hebben meerdere laadpalen op ons park.
Kunnen jullie rekening houden met allergiewensen?
Dat kan, we horen dit graag van tevoren, zodat onze catering partner PDX hier rekening mee kan houden.
Mag er eigen catering meegenomen worden?
Wij zijn een full-service locatie met een eigen cateraar en verzorgen alle bijeenkomsten dan ook inclusief catering. Eigen catering is om deze reden niet mogelijk.
Wanneer moet ik het definitieve aantal deelnemers van mijn meeting of event doorgeven?
We horen graag uiterlijk 3 dagen van tevoren het definitieve aantal deelnemers.
Kunnen er lunchpakketten voor de deelnemers besteld worden?
Dit kan zeker! Lunchpakketten om mee te nemen, maar ook een broodjeslunch om in onze foyer te nuttigen.
Kunnen we overnachten tijdens onze tweedaagse bijeenkomst?
Overnachten kan in ons conferentiehotel Bij Fritz. Bij Fritz is op loopafstand gelegen van ons congrescentrum, in gebouw 60 op ons park.Hier is ook een parkeerterrein om eventueel je auto te parkeren.
Wat zijn de mogelijkheden buiten in de tuin?
In de zomermaanden is het prachtig om een zakelijk evenement of bedrijfsfeest in de buitenlucht te organiseren op één van de buitenterreinen van ons park. Onze stretchtent is een echte eyecatcher en maakt het mogelijk om uw feest/evenement te organiseren in de buitenlucht. De stijlvolle tent is waterdicht en dus bestand tegen een onverwachte bui. De stretchtent is van zichzelf al zeer sfeervol, maar is helemaal naar wens in te richten zodat het aansluit op uw event.
Kan ik ook langskomen om het congrescentrum, het Event theater en de buitenterreinen te bekijken en te boordelen of het geschikt is voor mijn event?
Dat kan zeker! Wij laten je graag alles zien, zodat je een goed beeld krijgt van de binnen – en buitenruimtes en de sfeer. Ook gaan wij graag met je om de tafel om al je wensen en eisen te inventariseren en de mogelijkheden te bespreken. Op basis hiervan maken wij een offerte op maat.
Wil je een afspraak maken? Klik dan op de button: neem contact op, hier op de website of vul het contactformulier in.
Waar kan ik een prijsindicatie vinden voor een evenement?
Ieder evenement/congres is anders. Daarom is het voor ons niet mogelijk een algemene prijsindicatie te geven en vragen wij je om geheel vrijblijvend een offerte aan te vragen. Klik op de button: neem contact op, hier op de website of vul het contactformulier in.
Is er ruimte voor de op- en afbouw van het evenement?
We zorgen ervoor dat alles op tijd klaar staat voor jouw evenement. Wil je zelf nog bepaalde zaken opbouwen dan kan dit, laat het ons tijdig weten zodat we de ruimte kunnen reserveren.
Kan ik voorafgaand aan ons event materialen naar Congrescentrum B&I sturen die betrekking hebben op ons evenement/congres?
Ja, dat kan zeker. De materialen kunnen op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur worden bezorgd. Vanwege beperkte opslagruimte hoort de event coördinator dit graaf van tevoren. Om te voorkomen dat spullen kwijtraken, vermeld je onderstaande informatie op de pallet/dozen:
– Naam contactpersoon op locatie
– Bedrijfsnaam
– Gebouwnummer & zaalnaam
– Datum van het event
Is het event theater rolstoel toegankelijk?
Ja, het event theater is rolstoel toegankelijk.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Raadpleeg het overzicht
Is het mogelijk om in de buurt te wandelen?
Ja zeker, op ons mooie, groene park heb je de mogelijkheid om te wandelen (Wandeling B&I Caching) en door onze ligging op de Veluwe vind je direct aangrenzend aan het park: bos, heide en een prachtige zandverstuiving.