Seat Arona valt letterlijk met de deur in huis

Onze klant, de Pon Dealer Groep van VW, Audi, Seat en Skoda, heeft alles uit de kast gehaald om alle dealers en verkopers uit het hele land, hier op het Bouw & Infra Park enthousiast te maken voor de nieuwe Seat Arona. Beleving speelt bij auto's sowieso een grote rol, maar tijdens de presentatie van dit Spaanse paradepaardje was dat duidelijk het kernbegrip. Om de auto de Waterzaal in te kunnen rijden moest op het laatste moment de ingang nog worden verbouwd.

De auto zien, voelen, ruiken en beleven. Binnen en buiten. Alles moest kloppen en bijna alles moest kunnen. Onder het genot van een hapje en een drankje, even voluit de geluidsinstallatie testen. Buiten een proefritje maken en kijken of de Arona ook een beetje wilde gummen. Maar ook de wat serieuzere onderdelen, zoals de verschillende Aronatrainingen, trokken moeiteloos 'volle zalen'.



Goed gevoel om iedereen aan het einde van de dag enthousiast te zien. Dat straalt ook op ons af. Natuurlijk hebben we de voordelen van veel ruimte en geweldige faciliteiten, maar we leggen de lat graag hoog. Doordat we precies weten wat er van ons verwacht wordt en als een hecht team zo'n opdracht oppakken, kunnen we het succesvol naar de eindstreep brengen. 

Introductie seat arona op bouw en infra park
194