Genoeg ruimte voor uw bijeenkomst of evenement

Niets gaat boven échte ontmoetingen en dat kan bij Congrescentrum op een prettige en veilige manier. Er is genoeg ruimte! We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over uw (toekomstige) bezoek. De meeste gestelde vragen hebben wij hieronder voor u op een rij gezet:

Moeten mijn gasten een coronatoegangsbewijs tonen?

Vanaf 25 september vragen wij uw gasten bij binnenkomst een geldig coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs te tonen via de CoronaCheck-app. U kunt een coronatoegangsbewijs krijgen als:

  • u volledig gevaccineerd bent;
  • een geldig herstelbewijs hebt;
  • een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud heeft.

Testen blijft gratis voor iemand die geen herstel -of vaccinatiebewijs heeft. Een afspraak maken voor testen kan hier: www.testenvoortoegang.org. Mocht een bezoeker een rood scherm krijgen in de CoronaCheck-app, dan zijn wij genoodzaakt de toegang van deze persoon te weigeren.

Hoe worden onze gasten ontvangen bij binnenkomst?

Dankzij onze ruime entree en prettige open ruimte kunnen bezoekers op een prettige manier ons congrescentrum binnen stappen. Bij de ingang staat handgel, zodat bezoekers goed hun handen kunnen reinigen. Een van onze medewerkers bij de balie staat klaar om de gasten de juiste weg te wijzen of vragen te beantwoorden.

Ons advies aan u; informeer uw gasten van tevoren over deze informatie, zodat ze met een gerust gevoel komen.

Komen mijn gasten veilig het park op?

Jazeker! Het Bouw & Infra Park is ruim opgezet en beschikt over voldoende gratis parkeerplaatsen. Ook tijdens de looproute van de parkeerplaats naar onze locaties kunnen uw gasten ruim afstand houden.

Kunnen wij onze gasten voorzien van koffie en catering?

In onze ruim opgezette koffiecorner kunnen uw gasten zelf koffie of thee kiezen en hebben wij take-away bekers. Uiteraard verzorgen wij ook graag een lunch voor uw gasten. Bezorging in de vergaderzaal, juist lunchen in een van onze lunchruimtes of lekker buiten? U zegt het maar, bij ons is het mogelijk. Wij hebben een duurzame samenwerking met in-businesscateraar PDX Services, zij denken ook heel graag met u mee!

Kunnen mijn gasten van het toilet gebruikmaken?

Uiteraard! Wij beschikken over voldoende en ruime toiletten. Sanitaire voorzieningen, ook deurklinken, worden regelmatig schoongemaakt.

Ik wil reserveren, maar wat als de maatregelen van het RIVM weer worden aangescherpt?

Indien dat zo is, dan kunt u bij ons altijd omboeken of kosteloos annuleren. De afdeling reserveringen vertelt u graag meer over onze extra flexibele boekingsvoorwaarden in deze periode van het coronavirus.

Direct reserveren of toch nog een andere vraag?

Onze afdeling reserveringen staat voor u klaar van 8.30 uur tot 17.00 uur om verder te helpen of uw vraag te beantwoorden. Ze zijn bereikbaar via 0341-499000 of reserveringen@bouwinfrapark.nl.

403